SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI SK SUNGAI SUGAI

Selasa, 3 September 2013

SELAMAT BERTUGAS DI SEKOLAH BAHARU

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam perpaduan, salam 1Malaysia dan salam menjulang Sarawak.

Warga SK Sungai Sugai mengucapkan selamat bertugas di sekolah yang baharu kepada Cikgu Zaidi Bin Abu Seman yang berpindah ke SK Bayang, Mukah bermula pada bulan ini. Beliau telah berkhidmat di sekolah ini sejak tahun 2009.
Beliau ialah guru Bahasa Inggeris dan juga pengasas kelab kebudayaan SK Sungai Sugai. Bakat dan kebolehan beliau dalam bidang kebudayaan khususnya tarian telah berjaya membentuk sebuah pasukan tarian yang mampu mengangkat dan mengharumkan nama SK Sungai Sugai. Pasukan tarian sekolah ini telah mewakili daerah Julau serta Bahagian Sarikei ke ASAT.
Pihak sekolah mengucapkan ribuan dan jutaan terima kasih kepada Cikgu Zaidi atas segala sumbangan dan bakti beliau dalam memertabatkan dunia pendidikan, khususnya mendidik anak-anak yang dahagakan ilmu di SK Sungai Sugai. Jasa dan pengorbanan beliau, sama ada berupa material,masa, tenaga atau segala-galanya adalah amatlah dihargai.
Sebagai rakan, beliau adalah seorang yang senang untuk didampingi dan sahabat yang sedia membantu.
Jasamu cikgu, akan sentiasa diingati oleh anak-anak muridmu dan kami warga SK Sungai Sugai. Kami doakan semoga cikgu akan beroleh kejayaan dan berkhidmat dengan lebih cemerlang di sekolah baharu. Dan apa yang penting, jangan lupa kami di sini.




                                   


                                                               


Bersama rakan yang banyak membantu mencungkil dan mengasah bakat murid-murid di SK Sungai Sugai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan